Näytä koko versio : onko kellään kuollut yhdyskunta?
stonde_92
13.08.2006, 15:16
Niin kysyysen että kuolooko noi yhdyskunnat usein?
Ja jos kuoloo ja kuollut pesä on ollut siporex:sissä voiko sinne laittaa uutta yhdyskuntaa?
Olen vasta aloottelia!
stonde_92
13.08.2006, 15:17
Taas vaivaan teitä näillä turhiilla kysymyksiillä! :D
Niin kysyysen että kuolooko noi yhdyskunnat usein?
Ja jos kuoloo ja kuollut pesä on ollut siporex:sissä voiko sinne laittaa uutta yhdyskuntaa?
Olen vasta aloottelia!
Ei pitäisi kuolla jos on asettunut aloilleen ja on oikeassa hoidossa. Pesässä voi olla vanhan yhdyskunnan hajuja ja siksi uusi pesue voi sitä vierastaa.
stonde_92
14.08.2006, 10:06
Ook pistinkin senkin muistiin.
Mul kuoli yks tommonen iso purkillinen, kun olin jättäny aurinkoon, sitten lasi oli kuumentunut ja murkut käristyny. Munat kyl selvis.
Ja mulla meni perkele kuolemaan hevosmuurahais-kuningatar kun yritin nopeuttaa lampun voimalla toukkien kehitystä. Noh, onneksi Alkio oli kiltti ja laitto tuleen kaksi tilalle.
Harmitusta isonsi se, että maanantaina muo tullaan haastattelemaan Helsingin sanomiin ja olis ihan ok olla hevosmuurahainen esimerkkinä. Mutta eiköhän posti ehdi tuomaan juuri sopivasti uudet murkut ja saan ne esittelykuntoon.
Mutta opinpa taas uutta: Älä säädä mitään erityistä toimivalla jutulla, jos on tiukkaa ajankohtaa. :D
stonde_92
20.08.2006, 12:39
Sanoisin kasvien kasvattajana jos aikoo nopeuttaa esim kasvinkasvua
.Pikkuhiljaa nostaa lämpöä niin kasvi kerkiää tottua lömpöön.
En tiädä onko sama juttu muurahaisiissa.
Jaa a älkää sanoko mitään jos veikkaus menee päin sitä mitä sen ei pitäisi mennä kiitos.