PDA

Näytä koko versio : Palautetta kaupanteosta

Nipletius
15.06.2009, 18:49
Eli ajattelin että tänne vois laittaa palautetta ostoista ja myynneistä, risut ja ruusut.

Eli tähän malliin:

JuPe osti multa ruusukuoriaisen toukkia ja siiroja. Kaupat sujui hyvin, suosittelen.

Eli pistäkääpä omia osto/myynti kokemuksia!

tito60
15.06.2009, 20:02
Tilasin Antstoresta lasisen pesän, tuli nopeasti hyvin pakattuna.

Neutroni
16.06.2009, 11:46
Itse olen tehnyt menestyksekkäitä muurahaiskauppoja JuPen ja Oikkuliinisen kanssa.

JuPe
21.06.2009, 20:13
Minäkin voin suositella Nipletiusta ja Neutronia joilla kummallakin oli erittäin nopea toimitus ja muutenkin hyvää/sujuvaa kaupankäyntiä.. Paitsi että itsellä myöhästyi maksu Nipletiukselle hieman.. :o

EeJoKi
08.12.2009, 23:13
Tilasin Antstoresta lasisen pesän, tuli nopeasti hyvin pakattuna.

Kuinkas paljon postimaksut noissa Antstoren tuotteissa? Olen ajatellut joltakin tämän foorumin jäseneltä tilata murkkuja ,mutta eikö ne postissa ihmettele, jos murkkuja lähettelevät varsinkin jos on sientä mukana:confused:

Neutroni
09.12.2009, 13:30
Kuinkas paljon postimaksut noissa Antstoren tuotteissa? Olen ajatellut joltakin tämän foorumin jäseneltä tilata murkkuja ,mutta eikö ne postissa ihmettele, jos murkkuja lähettelevät varsinkin jos on sientä mukana:confused:

Eivät ne postissa avaa EU:n sisällä liikkuvia lähetyksiä ja katso mitä siellä on (ainakaan, mikäli huumekoira ei osoita kiinnostusta postisäkkiin, ja ne kyllä erottavat muurahaishapon katkun omista kiinnostuksen kohteistaan).

Antstorella näyttää alle kilon paketin toimituskulut olevan melkein kolmekymppiä. Aika paljon se kyllä on, mutta ne lähettävät pikapaketilla kuriirifirmalla. Elävien muurahaisten tapauksessa se on ihan järkevääkin, mutta luulisi tarvikkeiden kerkiävän halvassa postipaketissakin.