Näytä koko versio : M: Mauriaiskuningattaria
Oikkuliininen
31.07.2008, 21:04
Eli olisi kaksi jaettua cd-kotelo pesää kaupan...
Toisessa on 2 kuningatarta 7e.
Toisessa 4 kuningatarta 12e.
-Sit olis 1 koeputkessa siivellinen 7e.
Moi! vieläkö nuo on hengissä? Olisin nyt tänä vuonna voinut ostaakin noita maureja heti kun niitä voi lähettää..
itse voisin kanssa nigerin tai flavus pesän miten toimitus postissa henk koht vai mitenkä.
en tarvitse enään kuningatarta ainakaan toistaiseksi. löysin itse 3 2 lasiusta yhden hevos muurahaisen.
murkkupoika
22.04.2009, 19:05
missäs asut, Oikkuliininen?:confused::eek:
murkkupoika
23.04.2009, 14:56
vielä kerran: missä päin suomea asut!?:mad::mad::mad::mad::mad::mad:
Tuossa seisoo että yksinäinen keltiäinen (flavulus? en muista ny mite kirjotetaa) mutta kuvassa (edellisessä viestissä) on koepputkessa työläisiä?:confused:
Oikkuliininen
30.04.2009, 10:40
Tuossa seisoo että yksinäinen keltiäinen (flavulus? en muista ny mite kirjotetaa) mutta kuvassa (edellisessä viestissä) on koepputkessa työläisiä?:confused:
Juu, ne meni jo...tuo kuningatar, millä oli työläisiä...
Mukavasti nettooaa noista jos saa kaupaksi eikös ne ollut kuitenkin esim ant storessa 1.80 e per kuningatar + postikulut en tiiä paljon ne ois
Oikkuliininen
03.05.2009, 15:17
Onhan noita pari menny kaupax... :) ei ole mikään pakko multa ostaa, jos meinaa saada jostain muualta halvemmalla... :P
No eipä noista tuolla hinnalla vielä edes kunnon vaivanpalkkaa saa. Ammatikseen noita Euroopassa kauppaavat liikuttelee suuria määriä, joten niillä on hinnoitteluperusteetkin ihan toisenlaisia. Suomesta ostaessa postikulut on pieniä ja postikin kulkee nopeasti muurahaisia turhaan stressaamatta.
En tarkoittanut loukata aatelin vaan et noist ehkä sais voittoo kun niitä saa ilmaseksi kerättyy luonnosta parveilu aikaan ja myytyä vaikka ton 5 e per kpl kin. en tarvitse enään muurahaisia mutta koeputkia tarvitsisin muutaman lisää. voisin ostaakkin 4-5 ainakin ehkä isommankin erän 10
Oikkuliininen
04.05.2009, 21:50
Voi, kuule, en mä tommosesta loukkaannu... :P totesin vaan, että jos jostain saa halvemmalla, nii hyvä niin... :)
Ja onhan tuo ihan hyvä ajatella noin, että parveilusta kerää paljon ja myy sitte, ei se ollu niin helppo toteuttaa... niitä meinaan oli kyllä mulla aika paljo... :/ eivät vaan säilyneet hengissä pitkästä talvesta... :/
Mutta ei siinä, vielä olis murkkuja muutama jäljellä... :)
Neutroni
05.05.2009, 11:40
En tarkoittanut loukata aatelin vaan et noist ehkä sais voittoo kun niitä saa ilmaseksi kerättyy luonnosta parveilu aikaan ja myytyä vaikka ton 5 e per kpl kin.
Syksyllä kukaan ei maksa mauriaisesta vitosta, koska niitä juoksee ulkona joka paikassa. Se ei ole ihan pikkujuttu, että pitää niitä syksyn ja talveuttaa ne. Kuningattaren tonkimiseen pesästäkin vierähtää helposti aikaa puolesta tunnista ylöspäin. Toisaalta Suomessa harrastus on niin pientä, ettet koskaan saa satoja kuningatattaria myytyä, vaan väkisinkin bisnes jää yksittäiskappaleiden myynniksi. Sitä taustaa vasten noita hintoja ei voi erityisen kohtuuttomina pitää.
Oikkuliininen
05.05.2009, 12:10
Nii ja hei... eihän mulla jää tuosta 7e, ku se 5e käteen, ku menee postikuluihin tasan se 2e... kuori + postimerkki... :p
Ja sit on vielä yx pieni kolonna Mustamurkkuja cd-pesässä... 7e.
Tuon minä voisin ostaa (harkitsen vielä) :)
Oikkuliininen
05.05.2009, 17:52
Tuon minä voisin ostaa (harkitsen vielä) :)
Niillä on hirveät kasat jo munia... :) en oo nyt kattomassa käyny, mut jos ei oo vielä, nii kohta ainaki pitäs olla jo toukkiaki...
Missäs päin asustelet? Ostettii juuri antquarium ja olis tarvetta kuningattarelle! :)
murkkupoika
15.05.2009, 12:36
ennen kuin ostaa geelipesän niin kannatta katsoa edes yksi viestiketju :)
^ kyllä aika monet viestiketjut on läpi käyty :D
^ kyllä aika monet viestiketjut on läpi käyty :D
Juu, geelipesästä saat ilon niin kauaksi aikaa kunnes se homehtuu ja muurahaiset kuolevat mukana. Tähän menee yleensä n. 2-4kk.
T: Kokemusta_on
Oikkuliininen
19.05.2009, 15:25
Missäs päin asustelet? Ostettii juuri antquarium ja olis tarvetta kuningattarelle! :)
Juu, vielähän nuita olis...niistä vaan ei tule kovin pitkäikäisiä geelipesässä...
Oikkuliininen
19.05.2009, 15:26
Jäljellä vielä..:
1 yksinäinen Flavus kuningatar... 7e.
3 Niger kuningatarta 7e. kpl...
+ 1 Niger kuningatar (siivellinen), jolla on muutamia työläisiäki... 7e.
Ja sit on vielä yx pieni kolonna Mustamurkkuja cd-pesässä... 7e.
-Maksu tilisiirtona tai kirjeenä.
Oikkuliininen
20.05.2009, 22:51
134
Myytävänä olevat mustamurkut (tai osa niistä)...Ihan jumalattoman kokoinen tuo kuningatar, ikinä nähny noin isoa viäl... (six kyselin toisaalla, että mikähän mahtaa olla suurin mustamuurahais laji..?)
on kyllä komeassa kunossa toi kuningatar tosiaankin- =):
Ton oisin kyllä jo hommannu mutta ku en saanu omaakaan pysymään 2 päivää hengissä ni....
joo voisin ostaa jos on jäljellä.
Y viestillä
Niksu2000
07.12.2009, 14:53
Mites onko noita vielä jäljellä?Ja et sopiiko aloittelijalle?Vois ostaa.:rolleyes:
Voisin ollakkin kiinostunut tosin rahatilanne ollut tiukka viime aikoina kun ostin auton tuossa syksyllä se kaikineen vakuutuksineen veroineen yms on heikentänyt raha tilannetta
+ 1 Niger kuningatar (siivellinen), jolla on muutamia työläisiäki... 7e
Onko tuo vielä vapaana? Olisin halukas ostamaan (= Millainen pesä sillä/niillä on??
TarAntino
09.05.2010, 19:39
Täällä olisi myös kiinnostunut kuningattaren/rien ostaja. Tulen itse hakemaan mistä tahansa Helsingin alueelta.
mauriainen
10.06.2010, 11:12
voisin myydä 2 mauriais kuningatarta 3e
samphouuu
20.08.2010, 06:48
olisin kiinnostunut ostamaan mauriaiskuningattaren,voin tulla helsingistä hakemaan.