Näytä koko versio : O:formica sanguinea
joo oon aatellu jos jollain olisi suht halvalla myydä näitä formica sanguineoita mielummin ihan kolonna eikä vaan kuningatarta (jos löydän kuningattaren itse enne tarjouksia postaan tänne ja tän voi sulkee :)
ps: olen saannut käsityksen että nämä voivat elää myös ilman orjia? pitääkö paikkansa?
Eipä täällä kenelläkään taida formica sanguineaa olla, vai olenko väärässä? Viimeksi shadownilla oli.
http://www.ants-kalytta.com/Formica-(Raptiformica)-sanguinea-en,p,rasa0001.html
tuossa on ~10 työläisen yhdyskunnan 22€ ja ei ole todellakaan mikään kova hinta ;) kalyttasta nuo postitkaan ei ole kovin kummoiset.
Ja kyllä ne pärjää ilman orjiakin, mutta kuningattaren on saatava orjia alussa. Minä viiemvuonna nappasin 3 kuningatarta, hommasin niille orjat ja sanguinea pesästä työläisen koteloita, 2 niistä pesueista failas ja kolmannen myin shadownille, kellä se jonkin aikaa pärjäsikin.
:D joo mut kalyttast tuskin saa sillä mun kirje kuori tavalla ostettua?
Minulla olisi ihan aloitteleva yhdyskunta. (muutama mauriais-orja ja 1 vasta syntynyt verimuurahaistyöläinen ja sitten kuningatar)
Mutta en taida myydä näitä koska itse yritän kasvattaa tästä kunnon yhdyskunnan.
Huolestuttaa vaan kun en näe näiden syövän oikein mitään..
Mutta kyllä se vielä tästä...
Jos en enää ensi kesänä ole innostunut näistä ja nämä ovat hengissä, niin sitten voit ostaa... :)
:) riippuu ihan hinnasta:D