Näytä koko versio : Myrmica Rubra
No niin eli tosiaan tänään tilailin Gerhardilta Myrmica Rubra kolonian ja tommosen (http://www.ants-kalytta.com/Antfarm---(All-In-One)-en,p,anal0001.html). Intistä on nyt 10 päivän loma, toivottavasti ehtivät tulla sinä aikana. Sen verran tumpelo olen käsistäni, että katsotaan millaisen pesän saan tehtyä. Vaikutti niin idioottivarmalta tuo All-in-one ratkaisu, että päädyin semmoseen. Koitan päivitellä tätä (ja lisätä kuvia) silloin kun lomille pääsen ja jos en itse pääse murkkujani hoitamaan niin saan varmasti nakitettua pikkuvelijen asialle. Sitten voi pistää jotain hyviä vinkkejä/varottavia eimerkkejä, jotta harrastus ottaisi tuulta alleen tällä kertaa. :D
toivottavasti toimii odotan/tamme kaikki :D innolla päiväkirjan kehitystä
ruokinnassa voit käyttää jos haluat hunajaa "putkessa" kuten minä ohut putki sinne noin puoliväliin alat laittaa hunajaa jonkun verran (jätä kummankin putken päätyyn hieman hunajatonta tilaa :) ) sitten laita toiseen päähän pumpulia joka estää hunajaa valumasta hitaalla tahdilla pois putkesta toisen puolen jätät avoimeksi nyt laita tämä kannettava ruoka viritelmä jonnekkin mistä se huomataa :) vinkkiä voi kokeneemmat parannella jos haluavat :D ja miksei kokeneemmattomatkin :)
Kiitos vinkistä Allu! Tänään tuli postia jossa luki että tilaus on "In Process", eli vielä odotellaan, että paketti lähtee liikkeelle.:)
Tänään on muurahaiset lähteneet kohti Suomenmaata. Kuinkakohan kauan mahtaa kestää, että tulevat perille? Itse veikkaisin, että pahimpaan mahdolliseen aikaan, eli alkuviikosta. Toivottavasti ensi viikonloppuna pääsee lomille. Millaisessa paketissa noi otukset yleensä postitetaan? Kai ne siinä elää sen vajaa viikon jos sattuvat tulemaan alkuviikosta?
Oikkuliininen
27.06.2008, 13:07
Eiköhän ne sen aikaa siellä pärjää...
Muistahan laittaa kuviaki sit kans! :D;)
Mitens näillä menee nykyään?
Tiistaina tulivat, perjantaina pääsin ensimmäisen kerran lisäämään vettä ja hunajaa (kaikki meni). Lauantaina pistin vähän lisää hunajaa. Nyt otin pari kuvaa, mutta ei oikeen tullu hyviä kuvia... Asuvat viä koeputkessa, koska en ole saanut lopullista asuinpaikkaa noille.
Tässä on nyt pari kuvaa...
111112
hienoja kuvia :) olisipa minullakin edes kamera :D
1 Siivekäs otus on ilmestynyt tuonne koeputkeen, hunajaa ovat syöneet. Eivät ole vieläkään päässeet muuttamaan, koska en ole saanut tuota juttua vielä. Nyt on hirvee säätäminen lähettäjän kanssa menossa.