PDA

Näytä koko versio : Siivettömiä kärpäsiä

Murkku80
30.07.2007, 20:44
Eli tarvetta olisi otsikon mukaisille elukoille!! Jos jollain olisi niin voisin ostaa 20-30 kappaletta. Tai sitten tehdä kimppa tilauksen!
Ravintoa hevosmurkuille!!

Mokele
30.07.2007, 22:21
Jos tarkoitat siivettömiä/ lentokyvyttömiä banaanikärpäsiä, niin voisin olla mukana kimppa tilauksessa. (Tietenkin hinta varauksella)

Nipletius
30.07.2007, 23:34
ei ole siivettömiä kärpäsiä, paitsi jos repäisee irti. ne ovat lentokyvyttömiä. Ainakin kiharasiipikärpäsiä on esim. www.matelijapuoti.com sivulla myynnissä. Ja on myös banskujakin, siis lentokyvyttömiä. Itellä oli banskuja kasvatuksessa.

Mokele
31.07.2007, 10:43
Döö! Tiedän, että ei ole siivettömiä, vaan kiharasiipisiä ja lentokyvyttömiä.

Nipletius
31.07.2007, 12:46
No sanoimpahan vaan.

Mokele
09.08.2007, 18:52
Murkku80 ei ole toistaiseksi vastannut pyyntöihin :(. Olisiko joku muu valmis tulemaan kimppaan, jos Murkku80 ei tilakkaan globalista.

jp
09.08.2007, 19:33
Kyllähän jotain herkkuja pitäisi murkuille talveksi keksiä. Eikös Global Live Foodissa ole ilmainen postitus, joten kimppatilaukselle ei sen puolesta olisi perusteita?

Mokele
09.08.2007, 20:40
Ai onko? Ei tullut mieleenkään katsoa.

Nipletius
10.08.2007, 13:47
Sieltä maksaa postikulut jonkun euron tai pari. Jos tilaa tarpeeks ni ilmaset, luulisin.

Mokele
12.08.2007, 17:38
No sitten on jotain vikaa, sillä mulle väittäis että shipping is Euro € 9.00

jp
12.08.2007, 18:36
Missä vaiheessa saat Global Live Foodista tuon postimaksun esiin? Toimitusaikojen kohdalta "Rest of Europe" ja "FAQ" vastaa kysymykseen postimaksuista, ettei ole mitään piilotettuja maksuja. Tässä vaiheessa toimituskulujen kohdalla lukee £0.00 ja toimitusmuotona "first class packet / courier", eikä toimitusvaihtoehdoissa ole valittavana mitään kansainväliseen viittaavaa kalliimpaa vaihtoehtoa.

Mokele
12.08.2007, 18:48
Oletko rekisteröitynyt?
Minulle ei anna muita vaihtoehtoja kuin jonkin tietyn, jolloin shipping on 9E:(

jp
12.08.2007, 18:56
Oletko rekisteröitynyt?
Minulle ei anna muita vaihtoehtoja kuin jonkin tietyn, jolloin shipping on 9E:(
Jaahas, vai siitä se on kiinni. Voisivat kyllä toimia nimensä "global"-kohdan mukaan ja huomioida alusta asti myös muiden maiden kansalaiset.

No onneksi kuitenkin postikulut pysyy varsin pienenä. Edelleenkään ei minusta kannata tehdä tuonne kimppatilausta, jos postin kautta joutuisi lähettämään osan eteenpäin hintaan 7,40€. Itse ainakin aion tilata samalla myös sirkkoja pakastettavaksi. Vai nouseeko siellä toimitusmaksu, jos tilaa muutakin kuin kärpäsiä?

Mokele
12.08.2007, 22:38
Jaahas, vai siitä se on kiinni. Voisivat kyllä toimia nimensä "global"-kohdan mukaan ja huomioida alusta asti myös muiden maiden kansalaiset.

No onneksi kuitenkin postikulut pysyy varsin pienenä. Edelleenkään ei minusta kannata tehdä tuonne kimppatilausta, jos postin kautta joutuisi lähettämään osan eteenpäin hintaan 7,40€. Itse ainakin aion tilata samalla myös sirkkoja pakastettavaksi. Vai nouseeko siellä toimitusmaksu, jos tilaa muutakin kuin kärpäsiä?

Aivan, Ihmettelen tuota "globalia" itsekkin. Muiden tilaamisesta en sitten tiedä

Suzume
12.09.2007, 15:10
Kalelle olen jo viestiä laittanut, että tarvitsisin muurahaisia. Mutta kysynpä nyt myös teiltä. Kasvatan itse banaanikärpäsiä sammakoille ruoaksi ja vaihdossa muurahaisiinhan ne menisi. Ja myös jatkossa pystyn silloin tällöin myymään. Tarvitsisin lähinnä camponotus-lajisia muurahaisia (kuningatar ja työntekijöitä), taikka sitten Lasius Nigeriuksia (myös kuningatar ja työläisiä). Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä, lähipäivinä laitan taas muutamia purkkeja kärpäsiä tulemaan, muutamalle pystyisin kasvatuspurkin muurahaisiin vaihtamaan. Purkit pöllähtää noin viikossa ja siitä riittää aika mukavasti muurahaisille, tai jos haluaa jakaa omaan viljelmään kärpäsiä. Ja tietysti kannattaa jatkossakin kysyä kärpäsiä, aina ei tietenkään pysty myymään, kun omat sammakot tarvitsevat myös pöperöä :).