Näytä koko versio : Outoja kuningatarien löytö paikkoja.
Kaikki halukkaat voivat laittaa tänne Outoja kuningatarien löytö paikkoja ja aikoja.
Esim. väärään vuoden aikaan. Akvaarioista. taloista.:p
Meillä ainakin oli iso Mustamuurahais ongelma..
Sitte isä tympäänty ja suihkautti Raidia lattian ja listan väliseen rakoon..
Ja kas kummaa esiin putkahti heti 1 kuningatar.. (joka jouduttiin tappamaan
Raidin takia :mad: ei kestäny kattoo ku oli parka nii tuskissaan... :( )
No kuningatarta en ole tiettävästi nähnyt, mutta... Korkeasaaressa tänään käydessäni näin ihan h********i faaraomuurahaisia. Ensin niitä ei näkynyt yhtään, mutta kun lähempää katsoi terrojen vierustaa, näki niitä PALJON.
Itsekkin olen nuo huomannut.
No kuningatarta en ole tiettävästi nähnyt, mutta... Korkeasaaressa tänään käydessäni näin ihan h********i faaraomuurahaisia. Ensin niitä ei näkynyt yhtään, mutta kun lähempää katsoi terrojen vierustaa, näki niitä PALJON.
Voinkohan näin aiheen vierestä kysyä tässä, millaisia (ulkonäkö, koko) nuo faaraomuurahaiset ovat? Itse kun olen korkeasaaressa huomannut joidenkin terrojen olevan täynnä (muistaakseni) n. 3-4 millisiä vaaleahkoja muurahaisia Africasia-talossa.. Mietin vain ovatko nämä niitä samaisia veitikoita:)
minä löysin pari päivää sitten mauriais kuniggttaren jolla ei ollut vielä eddes työläisisä eli taitaa olla aika nuori eikö mauriaisten parveilu ole vasta parin kolmen viikon päästä:confused: