Näytä koko versio : Tilaus
Kuinkahan suuri todennäköisyys on (%) antstore:sta tilattu lasisen-terraarion saapuminen (minulle) ehjänä.:confused:
olisiko mitään vekkauksia (onko kenelläkään kokemuksia antstoren pekettelu taidoista)
:rolleyes: :confused: :rolleyes:
Nyt menee kyllä vähän mutu-pohjalta kun ei ole tarkkaa käsitystä niistä muuttujista, jotka tulemaan vaikuttavat mutta...sanoisin, että 98%:n todennäköisyydellä. Eli uskaltaisin kyllä itse tuollaisen Antstoresta tilata enkä pelkäisi lähetyksen puolesta. Osaavat kyllä pakata.
Ei tartte pelätä. Ehjänä ne tulee ellei niitten pakettejen yli oo ajtettu esim. postiautolla, ihan sika hyvin oli pakattu ainakin mulla toi formicaario.
Ne on ihan pi*¤n hyvin pakattu!! itsellä sen verran joskus näpit tärisi jännityksestä niin meni lähemmäs 10 minuuttia ennenkun sain kaiken pöydälle. Ja kaikki oli 100% ehjänä.
VAROITUS: niitä paketteja on v-mäinen avata kun on kaikki kääritty 1000 kertaa paperiin, teipattu ja stryroksia on joka paikassa! :mad:
Antstore hoitaa pakkaamisen todella hyvin, eikä ihme, sillä posti pelaa välillä fudista paketeilla. Omista kokemuksista sen verran, että olen vastaanottanut kolme tilausta Anstoresta, joista yhdessä oli hajonnut tavaraa matkalla. Antstore hyvitti hajonneet tavarat ja olenkin ollut todella tyytyväinen saamaani palveluun.
LOL...fudista :) Kyllä mullakin itseasiassa oli eräässä lähetyksessä yksi hajonnut koeputki, ne ei ollut kyllä ihan niin fiksusti pakattu, mutta tuo nyt ei ole mitään(20 sentin artikkeli). Muuten ei ongelmia.
LOL...fudista :) Kyllä mullakin itseasiassa oli eräässä lähetyksessä yksi hajonnut koeputki, ne ei ollut kyllä ihan niin fiksusti pakattu, mutta tuo nyt ei ole mitään(20 sentin artikkeli). Muuten ei ongelmia.
Mulla oli 3 kpl koeputkia hajonnut, sebesta lupasi korvata sen seuraavan lähetyksen mukana. Todella hauraita on noi koeputket.