Näytä koko versio : Ostetaan hevosmuurais kuningatar
Ostaisin mielelläni kun en ole onnistunut löytämään ainuttakaan Hevosmuurahasi kunnigatarta. :mad: . että jos jollain on kaupan , myöskin käy punahevos muurahasiet
Ostaisin mielelläni kun en ole onnistunut löytämään ainuttakaan Hevosmuurahasi kunnigatarta. :mad: . että jos jollain on kaupan , myöskin käy punahevos muurahasiet
Mä voin myydä sulle mikäli löydän tästä lähiaikoina pihalta parittelevia versioita; hevosmurkkuja iso pesä.
Myyt suoraan luonnosta?
Melkeinpä. =) Kattoo nyt jos edes löydän mokomia, tosin toiveet on korkeella ihan siitä syystä että noin iso pesä tuottaa jo rutkasti.
Nipletius
08.05.2007, 16:06
Mäkin voisin ostaa kuningattaren, mut mieluiten kolonan.
Mäkin voisin ostaa kuningattaren, mut mieluiten kolonan.
Ei mennä asioiden edelle (:P) Ensinnäkin, riippuu ihan siitä saanko edes yhtään kiinni.
Täällä sitä vaan myydään ei-oota! :P No, ilmottelepa jos löytyy, voisin mäkin olla kiinnostunut.
no tota noin ite oon löytäny kyl siivekkäitä jo mutta ei oo mitään ihmeempää tapahtunu , ku sais ne parittelemaan mutta se on jo aikasen toiveikasta, vai voiko saman pesän koiraat ja naaraat pariutua keskenään ?? . Ku en jaksais koko pesää särkeä, mistä otin ne . Et jos saisin sellasen kuningattaren koe putkessa ni olis loistavaa =)
Kysy nipletiukselta. Itse olen ostamassa häneltä yhtä hevosmuurahais kuningatarta:)
Nipletius
18.05.2007, 14:00
Joo, mulla ois yks heppamurkku quueni=)
juu kiinnostais ostaa se kyl =) mitäs pyydät siitä ?? ja tuleeks se sitte koe putkessa
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.