Näytä koko versio : Ikähaitari
fishatak
31.03.2007, 19:08
Elikkäs minkä ikästä porukkaa tällä foorumilla liikuskelee ja mitä sukupuolta?
Ja koska viesti noin lyhyenä ei kelvannut lähetettäväksi niin tässä täytetekstiä.
Murkku80
31.03.2007, 21:03
Mies ja 27
fishatak
31.03.2007, 21:57
Jaa nii kait omatkin tiedot pitäs..elix 34v ja uros
Varmaan koko foorumin nuorin, ikää 13 ja sukupuoli on mies.
Nipletius
02.04.2007, 11:42
14 yrs. and male
Polyergus
02.04.2007, 19:36
32 :( ja miäspuoleinen
ihme vanhoja patuja kaikki :D
Meikä on 21, eli hieman alle tähän mennessä vastanneiden keskiarvon ~23.
Pääsinpäs näsäviisastelemaan. :p
ihme vanhoja patuja kaikki :D
Hmm. Voikohan palstan alaikäisiä jäseniä pitää vastuullisina sanoistaan? :rolleyes:
Tuskin! :D...;)
Keskiarvo 24,27
Mediaani 23
Eihän me olla wanhoja!
No huh... jos 13-15 -vuotiaat on nykyisin jo "miehiä" niin meikäläinen lienee jo ikäloppu papparainen?! :eek: Ikää 33 ja uros.
Yllättävän nuorta jengiä täällä... ja mä kun oletin että tää muurahaisharrastus olis jotain eläkeläistiedemiesten touhua! *nauraa*
Rebecca sentään pelasti tilanteen eli naisiakin näköjään harrastuksen parissa. Hienoa.
No huh... jos 13-15 -vuotiaat on nykyisin jo "miehiä" niin meikäläinen lienee jo ikäloppu papparainen?! :eek: Ikää 33 ja uros.
No en minä ainakaan koe olevani vielä "Mies" mutta sukupuoleltani kyllä.
Niin, jos tosiaan mietitään ihan tarkasti, niin mies on vain ihmisen sukupuolta kuvaava nimitys. Ei sillä oikeasti sen enempää painoarvoa ole.
Pitäisi varmaan alkaa puhumaan koiraista ja naaraista, jos me waka-wanhat muurahaissedätkin sitten ymmärrettäisiin..:p
Pitäisi varmaan alkaa puhumaan koiraista ja naaraista, jos me waka-wanhat muurahaissedätkin sitten ymmärrettäisiin..:p
Ehkä sitten, vaikka kyllä minä tuon käsitin vaikka yli keskiarvon iältäni olenkin. ;)
Niin, jos tosiaan mietitään ihan tarkasti, niin mies on vain ihmisen sukupuolta kuvaava nimitys. Ei sillä oikeasti sen enempää painoarvoa ole.
No joo, kyseessä nyt vaan oli heitto (väsyneenä), mitään sen syvällisempää en tarkoittanut. Nyt kun tuli kuitenkin puheeksi, niin mitähän se kätilö mahtaa sanoa silloin kun pennulla on munat? "Onneksi olkoon, mieshän se täältä ulos muljahti!"? http://emoticons4u.com/happy/045.gif
(älkää please ottako tätäkään vakavasti)
Male 18v (Taino vielä joku kymmenen päivää joten 17...)
33 ja vielä kuhnuri. :eek:
Polyergus
09.04.2007, 12:03
No joo, kyseessä nyt vaan oli heitto (väsyneenä), mitään sen syvällisempää en tarkoittanut. Nyt kun tuli kuitenkin puheeksi, niin mitähän se kätilö mahtaa sanoa silloin kun pennulla on munat? "Onneksi olkoon, mieshän se täältä ulos muljahti!"? http://emoticons4u.com/happy/045.gif
Niin no, ainakin Speden Koeputkiaikuisessahan se "lapsi" taisi olla suht valmis maailman tuulien vietäväksi, kuten ehkä leffan nimestäkin voi päätellä... :D
(älkää please ottako tätäkään vakavasti)
:mad:
Tosta koeputkilapsesta tulikin mieleen koko leffa. Olen joskus todella pienenä sen muistaakseni nähnyt. Olisi aika kiva nähdä se uudestaan.
huom. koeputkiaikuinen :D
eli nähty on :rolleyes:
huom. koeputkiaikuinen :D
eli nähty on :rolleyes:
Joo, niinhän se oli. Mutta lapsi mikä lapsi. :D
Tulipa tässä mieleen sellainen juttu että ihmismiehellä on kivana etuna muurahaiskoiraaseen nähden ettei tarvitse ihan heti alkaa heittää veiviään kun on jatkanut sukua. Itselläni on tämän foorumin nuorimman jäsenen ikäinen poika.
Tulipa tässä mieleen sellainen juttu että ihmismiehellä on kivana etuna muurahaiskoiraaseen nähden ettei tarvitse ihan heti alkaa heittää veiviään kun on jatkanut sukua.Niinpä. Sitäkin välillä arvostaa, ettei ihmisillä käy kuten joillakin hyönteisillä - naaras puree koiraan pään irti jopa jo ennen parittelua! Hmmm.. Tosin joissakin tapauksissa se voisi olla humaanimpi teko, kuin huomata aamulla mistä herää. :confused:
Tulipa tässä mieleen sellainen juttu että ihmismiehellä on kivana etuna muurahaiskoiraaseen nähden ettei tarvitse ihan heti alkaa heittää veiviään kun on jatkanut sukua. Itselläni on tämän foorumin nuorimman jäsenen ikäinen poika.
Eli varmaan mun ikänen, :D
Tulipa tässä mieleen sellainen juttu että ihmismiehellä on kivana etuna muurahaiskoiraaseen nähden ettei tarvitse ihan heti alkaa heittää veiviään kun on jatkanut sukua.
Niin no, miten sen nyt ottaa... Riippuu tietty vaimosta mutta joissakin tapauksissa se avioliitto ja perhe vastaavat lähinnä kuolemantuomiota. ;)
Niin no, miten sen nyt ottaa... Riippuu tietty vaimosta mutta joissakin tapauksissa se avioliitto ja perhe vastaavat lähinnä kuolemantuomiota. ;)
Akat alkaa olemaan helvetillinen asia jo tässä iässä, että siitä voi jo jotain päätellä ;)
MUOKMUOK: tai siis tarkotan akat ja niitten kotkotukset.. :P
Tosin joissakin tapauksissa se voisi olla humaanimpi teko, kuin huomata aamulla mistä herää. :confused:
Valitettava tosiasia.
ToRaHaMmAs
13.04.2007, 18:37
Eh... oon 12 ja mies
17 ikänsä ilmoittanutta
Keskiarvo 23,47 ja mediaani 21. Kuusitoista urosta ja yksi(1) naaras :)
17 ikänsä ilmoittanutta
Keskiarvo 23,47 ja mediaani 21. Kuusitoista urosta ja yksi(1) naaras :)
HÄH?! Nyt mulla tulee toosi orpo olo! Eiks täältä foorumilta löydy toista "naarasta"? Vilkaisin tätä keskustelua vasta nyt vähän ajan kuluttua.. ja järkytyin. Vähän kriittistä tekstiä täällä on kyllä naisista ;) Vaikka kyllä mäkin oon suht samaa mieltä; naiset osaa olla helvetillisiä, joten sympatiaa teille :p
Nyt kun joku toinen naispuolinen vielä ilmottautuis tänne, mä oisin ilonen. Onks tällä foorumilla joskus ollu naisia, tietääkö kukaan?
Onks tällä foorumilla joskus ollu naisia, tietääkö kukaan?Nimimerkeistä päätellen täällä kyllä on muitakin naaraspuolisia liikkunut, mutta eivät ole muut tainneet uskaltautua ilmoittautumaan tässä ketjussa. Suurin osa aktiivisesta väestä on kyllä miehiä. Taitaa pojilla olla suurempi riski, että kehitys pysähtyy niihin lapsuuden ikävuosiin, kun kaikki ötökät ovat mielenkiintoisia. :D
Taitaa pojilla olla suurempi riski, että kehitys pysähtyy niihin lapsuuden ikävuosiin...
LOL. Niihän siinä käy - ötököitä tai ei.
Ja porukka senkun nuorenee:
Keskiarvo 22,63 ja mediaani 18, ikähaitari on 12-39 - aika hienoo!
Taitaa pojilla olla suurempi riski, että kehitys pysähtyy niihin lapsuuden ikävuosiin, kun kaikki ötökät ovat mielenkiintoisia. :D
Hyvähän se vaan on että pysyy mieleltään nuorena läpi elämänsä. Mäkin aion:p
Noo, jos nyt tunnustaisin... 14 ja naaras
JOONAS95
20.05.2007, 21:33
:D oon 12 ja mies.Oo myös uus tääl.:)
Noo, jos nyt tunnustaisin... 14 ja naaras
JEEE!!! =) nyt mun mieli on kevyt ja ilonen Hyvä Guerini:)
ChetuNat
28.05.2007, 20:56
13 ja poika/mies/uros...päättäkkee itte
....?setätäti??
http://www.missjan.com/
Kaipa hän tätä tarkoitti.
Joo-o. Aika taas päivitellä. Tervetuloa vaan uusille junioreillekin :)
Keskiarvo: 21,08 v
Mediaani: 18 v
Vaihteluväli: [12, 39]
Vähän saivartelua kehiin...
Keskiarvo: 21,08 v
Tuo lienee siis ilmoitettujen ikien keskiarvo?
Jos niin on, niin seuraava päättely antaa arvion palstalaisten nykyisestä todellisesta iästä:
Iät on ilmoitettu kahdella merkitsevällä numerolla, suurehkolla todennäköisyydellä alaspäin pyöristettynä. Lisäksi keskimääräinen aika, joka on kulunut iän ilmoittamisen jälkeen, on ilman muuta enemmän kuin kuukausi (enpä kuitenkaan jaksanut laskea sitä). Näin ollen voidaan melkoisen suurella varmuudella sanoa että:
Kahden merkitsevän numeron tarkkuudella palstalaiset ovat syntyneet keskimäärin 22 vuotta sitten.
Joka tapauksessa kiitos, Shai, kun olet viitsinyt tilastoida noita ikiä... :)
Hyvä pointti tuosta tarkkuudesta! Ei olisi pitänyt jättää sitä tilastomatikan kurssia väliin :D
Tuo lienee siis ilmoitettujen ikien keskiarvo?
Huomasin, että sinullakin on tänään pyörähtänyt ilmoitettu ikä yhdellä eteenpäin. Näin siis, jos olet merkinnyt foorumin tietoihin päivämäärän oikein.
Onneksi olkoon pyöreistä vuosista!
:)
No itse asiassa et...12v mies
No joo... Oon 11 ja mies, tähän mennessä nuorin :cool:
No joo... Oon 11 ja mies, tähän mennessä nuorin :cool:
Olen vieläkin nuorempi. Täytän 11 syksyllä. (Sukupuoli mies)
Keskiarvo: 20 v
Mediaani: 18 v
Nuorin 10v(ei kukaan voi olla syntynyt 90-luvulla! :P) ja foorumin veteraani 39v(vai jo 40?). Eri sukupolvien suloinen sekamelska :)
Wohooo osun mediaaniin :D
Nykyisen käsityksen mukaan mies, 18-vuotias.
Mauri Mauriainen
30.12.2007, 19:16
hui mä jo luulin olevani ainoa nainen,mutta enpä onneks ollutkaan. :D niin ja 18 v.
hellboy992
05.02.2008, 17:09
uros, vielä 15v
Nipletius
08.03.2008, 20:42
25.3.=15v. :D
SirRobin
28.05.2008, 13:32
19, ilkeyspukki. Eli mies
Oikkuliininen
28.05.2008, 16:28
23v. naaras.
23v. naaras.
:D:D:D Niin siis sanomani piti että kiva kun on uus naispuolinen löytänyt tiensä tänne:) Niitä on aika harvassa täällä, kuten oon kai tässä aiheessa jonkun verran valitellut...
Oikkuliininen
29.05.2008, 11:04
:D:D:D Niin siis sanomani piti että kiva kun on uus naispuolinen löytänyt tiensä tänne:) Niitä on aika harvassa täällä, kuten oon kai tässä aiheessa jonkun verran valitellut...
Mitä mä laskin, neljä? (itseni mukaanlukien) :D että ei ihan ruuhkaksi asti kyllä pääse...:D:):p
Neutroni
31.05.2008, 18:43
33 vuotias mies, joka ei ole missään vaiheessa päässyt eroon alle kouluikäisenä heränneestä hyönteisinnostuksesta. Vain kiinnostavat lahkot ja heimot ovat vaihtuneet.
Sinänsä mielenkiintoinen seikka tuo, että vaikka hyönteisharrastus on kaikkea muuta kuin stereotyyppistä miehekästä toimintaa, siinä on millään tavalla mukana hirvittävän vähän naisia. Täällä on yllättävän nuori keski-ikä, Perhostutkijain seuran kokouksissa tällä iällä tuntee olevansa siipiä nokkosperhosilta repivä pojankloppi.
örkkimörkki
28.07.2008, 17:17
22 vuotias mies
Nainen 43 vuotta. Olen tosin kiinnostunut myös monista muista eläimistä. Muurahaiset uusimpana kohteena.
Oikkuliininen
01.08.2008, 10:30
Nainen 43 vuotta.
Tervetuloa!! :) kiva saada lisää naisia tänne... olet viides, ainakin joka on ilmoittautunut tänne... :):D
Mies, 33 vuotta. Kölvistä asti olen muurahaisia seurannut missä on vastaan tullut.
ufomurkku
03.05.2009, 16:56
kun nyt tän viestiketjun huomasin niin 14v uros
Koska tätä on ny nostettu ni 12v mies/uros/poika/koiras/kuhnuri...15 päivää niin 13v :)
18 v mies tää homma on oikeestaan alkanut muakin vähän kiinostaa alun perin sen takii kun oma pikku veljeni oli aikoinaan kiinnostunut kaikenlaisista hyönteisistä sun muista eläimistä hän tämänkin sivuston löysi alunperin ja halusi kokeilla muurahaisten kasvatusta itse sitten lähdin mukaan auttamaan ja sitten itsekkin vähän kiinnostuin asiasta.
Muurahainen
17.05.2009, 20:58
Oon 12 vuotias poika:cool:
muurahaiskasvattaja
17.05.2009, 22:21
et oo nuorin, kirjotit ton 2 vuotta sitten ja olit 13v mä kirjotan tän nyt
ja oon 12v:D
hehe mäkin olin joskus nuorin jos oikein muistan :P
alkanut porukka nuoreneen huomattavasti :D
muurahaiskasvattaja
18.05.2009, 21:19
oot tällä hetkellä 15.v:confused:
murkkupoika
16.06.2009, 18:30
poika, 10v NUORIN JEE!!:cool:
muok 11v nykyään
20 vuotias male
On kyllä ihmeen nuorta väkeä liikkeellä. Luulin että ikähaitari olisi tossa 17-32.
:rolleyes:
Plussa pisteitä naispuolisille käyttäjille!
En tiennytkään että naisia kauheasti kiinnostaisi muurahaiset. :)
Kyllä meihin naisiin tai ainakin minuun vetoaa ihan kauheasti tuo muurahaisten kova hoivavietti;)
Mitne muilla naisilla? Onko harrastus säilynyt ja onko murkkuja tällä hetkellä?
werttinen
09.07.2009, 21:01
18 tuo nuppi näyttää olevan :D ite oon ollu kiinnostunut murkuista ja muista ötököistä ihan pienestä pojasta ja tänä kesänä se "pieni poika" heräsi jälleen entistä kiinnostuneempana, mutta uskon että saisin muurahaisten kasvatuksesta paljonkin hyötyä kun matelijat kiinnostaa eniten ja noita aviikko-liskoja jotka muurahaisilla elelee olisi tarkoitus hankkia jossakin vaiheessa...
15v mies. Ripari alkaa tiistaina, mutta en tiiä mikä se taas niin jännittää :confused:
Anteeksi jos olen "vähän" jälkeen jäänyt, mutta mitä tuo mediaani tarkoittaa?
Justiinsa mää oon 13 vuotias uros.
Ja mediaani on lukujoukon keskimmäinen luku esim: 2,5,8,6,5 lukujoukon mediaani on 8 :D
Justiinsa mää oon 13 vuotias uros.
Ja mediaani on lukujoukon keskimmäinen luku esim: 2,5,8,6,5 lukujoukon mediaani on 8 :D
Aika hyvin muistettu Pulla, itsehän en muista lähinnä mitään 7 luokan matematiikasta, paitsi ehkä joitain murtolukuja ja neliöjuuria:D
mauriainen
28.05.2010, 17:17
mies ja 11v
Muura-muurahainen
16.06.2010, 15:06
12 ja mies. Juniorit ottaa vallan :)
No joo, aika nuorta porukkaa on.
mauriainen
11.07.2010, 12:22
siis 12v mies ja muute myrskybongari;)
Nyt olen kyllä vähän jälkeenjäänyt tästä viestiketjusta. Mutta kukas on nyt nuorin?
12V mies.
Itekki tykkään noista myrskyistä, mutta on kyllä nyt muurahaiset ottanut vallan!:p :o
unelmasirpaleena
24.05.2011, 22:51
mies 22 ja ei iällä ole täällä väliä
mies 22 ja ei iällä ole täällä väliä
Sepäs siinä, tärkeintä on kiinnostus murkkuihin! Ikää itselläkin 22v :)
Täällä täytetään noin 2 viikon päästä 16v. Ja sukupuoli oli mies.
Sepäs siinä, tärkeintä on kiinnostus murkkuihin! Ikää itselläkin 22v :)
Juu, samoin täälä 22 :D
Niin iällä ei ole täälä tosiaankaan väliä. Hyvä vaan että enemmän nuorempia ja mitä vanhempaakin sakkia kiinnostuu murkuista.
Muura-muurahainen
25.05.2011, 16:10
Niin, eihän sillä iällä mitään väliä ole kunhan osaa kirjoittaa :D