Näytä koko versio : O: koeputkia
Nipletius
20.03.2007, 15:25
Ostaisin pari koeputkea jos jollain olisi.
-Niklas
Koeputkia saa kait ostettua Heurekan myymälästä
Koeputkia saa kait ostettua Heurekan myymälästä
Maksaakin vaivaset 0,5 €, että kannattaa kattoa jostain muualta.
No hänhän halusi pari koeputkea joten ei varmaan hirveän kalliiksi tule. Postimaksukin maksaa enemmän jos tilaat muualta:p
Kannattaa kysellä apteekistakin. Itse yllätyin positiivisesti kun halusin petrimaljoja ja kyselin apteekista. Makso 4,05 euroa 20kpl satsi. Tietty apteekista joutuu ostamaan minimääriä. Mutta jos koeputket on samaa luokkaa, niin ei ole paha hinta vaikka jäisikin lojumaan. Jos tai kun harrastus jatkuu, niin koeputkia menee.
Nipletius
24.03.2007, 12:18
En ikävä kyllä asu lähellä heurekaa, eikä olla ainakaan näillä näkymin sinne menossa. No täytyypi kysyä apteekista.:)
Kannattaa kysellä apteekistakin. Itse yllätyin positiivisesti kun halusin petrimaljoja ja kyselin apteekista. Makso 4,05 euroa 20kpl satsi. Tietty apteekista joutuu ostamaan minimääriä. Mutta jos koeputket on samaa luokkaa, niin ei ole paha hinta vaikka jäisikin lojumaan. Jos tai kun harrastus jatkuu, niin koeputkia menee.Hyvä kun kerroit, täytyykin käydä kysäseen. Ei oo tosiaankaan paha hinta jos noin halvalla lähtee.
Tossa apteekista ostamisessa kannataa huomioida, että apteekit on itsenäisiä yrityksiä, joten tollaset tarvikejutut voi olla hyvinkin erihintaisia apteekista riippuen. Itselläni jäi vähän sellanen olo, ettei toi paikallinen apteekki ottanut juuri mitään katetta, jos ollenkaan. Ainakin puhelinkeskusteluissa sain sellasen kuvan, että se lähinnä kerto mulle suoraan orionin tukkuhinnat suoraan mulle ja möi sitten siihen hintaan.
Nipletius
24.03.2007, 14:09
Eipä ollu koeputkia täällä apteekissa. Kun meen Lahteen nii kysyn sieltä jostain apteekista.
Joo, siis tilaamaanhan niitä varmasti joutuu, niin täälläkin noita petrimaljoja. Se on sitten apteekista kiini lähtevätkö tilaamaan ja mihin hintaa myyvät loppukäyttäjälle.