Näytä koko versio : Pikaviestimet
Meinasin laittaa gtalkin profiilin tietoihin, mutta sielläpä ei ollut jabber/gtalk-vaihtoehtoa. Onkohan tulossa?
En muista saako noitä käsin laitettua lisää. Jollei, niin kaikki on kiini softan valmistajasta ja sen tekemisistä mulla ei ole mitään tietoa.
En muista saako noitä käsin laitettua lisää. Jollei, niin kaikki on kiini softan valmistajasta ja sen tekemisistä mulla ei ole mitään tietoa.
Sähköpostiosoitteen sai näkyville edellisessä foorumissa, nyt en löytänyt kuin mahdollisuuden ladata käyntikortti koneelle tai lähettää sähköpostia foorumin läpi. Laitoin sitten allekirjoitukseen gtalk/sähköpostiosoitteen.
Edit: toimii siis näinkin, mutta onnistuinpa tekemään siitä harvinaisen typerän näköisen.
En muista saiko asetuksista suoraan sähköpostia näkyville, muttei sitä mielestäni kannata esille laittaa. Muulloin voi erilaiset spämmäri-botit käyttää tilannetta hyväkseen.
En muista saiko asetuksista suoraan sähköpostia näkyville, muttei sitä mielestäni kannata esille laittaa. Muulloin voi erilaiset spämmäri-botit käyttää tilannetta hyväkseen.Tiedän riskin ja siksi käytänkin julkissa paikoissa osoitetta jonka voi tarvittaessa heittää pois. Gtalk kyllä karsii aika hyvin spammin (tai spammibotit menee sekaisin kun ne yrittää poistaa mun osoitteesta "spam"-sanan ;) ).
Edit: Olenko vain harvinaisen puusilmä, vai puuttuuko asetuksista mahdollisuus laittaa käyttäjäkuva?
Käyttäjäkuva=Avatar. :)
Korjaan: "Muokkaa käyttäjäkuvaa".
Käyttäjäkuva=Avatar. :)
Korjaan: "Muokkaa käyttäjäkuvaa".
Tuossa kaiketi pisäisi olla mahdollisuus ladata avatar? :confused:
kuva (http://img81.imageshack.us/my.php?image=avatarmuoksfm2.gif)
Valintaa "Älä näytä käyttäjäkuvaa" en saa pois, eikä alla olevilla napeilla saa aikaan mitään muutosta.
Asetuksissa vikaa (Rekisteröityneet), korjattu.
Olin kai unohtanut sut laittaa supermodeksi, korjaan.
Asetuksissa vikaa (Rekisteröityneet), korjattu.
Olin kai unohtanut sut laittaa supermodeksi, korjaan.
Thanks, toimii!